donderdag 13 november 2014

Een vossentrui.

Voila, zoals zovelen heb ik me een hoopje kussenslopen van de Action aangeschaft.  Niet om kussens in te steken maar om te verwerken in de jongens hun kledij.  Na wat twijfelen koos ik vandaag voor een vosje. Er kunnen nog genoeg projectjes volgen want ik heb nog een hert, uil, wolf, ijsbeer en tijger... Misschien moet ik ze toch maar gewoon in de zetel leggen voor hun kleerkast verandert in een heuse dierentuin!

Soit, het project van vandaag was de alom bekende kaptrui van SVDHZ zonder kap en met een eigen getekende kraag.  Ik combineerde de vos met een roestbruine punta di roma van het stoffenspektakel. De vossentrui valt een beetje te groot uit, maar liever te groot dan te klein me dunkt. Der komt wel een tijd dat hij perfect past en laat ons hopen dat dierentruien dan nog steeds in zijn!



Kussensloop: action
Punta di roma: stoffenspektakel
patroon: kaptrui SVDHZ

3 opmerkingen: