maandag 24 november 2014

Een Sunshine Award!

Kriebels in m'n buik, glimlach op m'n snoet en zo blij als een kind die op 6 december naar zijn schoentje gaat gaan kijken. Dat is wat er gebeurde toen ik zag dat ik genomineerd werd voor de sunshine award! Ik kende de award niet maar dat telt wel voor een aantal dingen in de blogwereld.  Er valt dus nog veel te ontdekken me dunkt!



Ik werd genomineerd door Dora van Sleeping in clean sheets.  Zij leeft zich uit met sociale experimenten en probeert haar afvalzak te verminderen tot een absoluut minimum, zero waste living, je moet het maar doen.  Plezierig om te lezen!


De regels van de Sunshine Award zijn als volgt:

1. Post het logo van de Award (ik maakte er zelf eentje want dat vond ik leuker)
2. Link naar de blogger die jou genomineerd heeft
3. Deel 7 willekeurige weetjes van jezelf
4. Nomineer 5 andere bloggers en link ze in je blogbericht.
5. Laat de genomineerde bloggers weten dat je ze genomineerd hebt.


Dus, 7 weetjes over mij:

1. Ik hou van tomaten, grote, kleine, gele, rode, roze, lange, dikke, ronde,... van allemaal!

2. Door te starten met mijn blog bekijk ik alles wat ik doe door m'n blogbril maw ben ik wat bewuster  van wat ik doe en dat is eigenlijk ontzettend verrijkend!

3. Ik kan vreselijk moeilijk keuzes maken!

4. Meneer Wobie is militair waardoor ik een echte armywife ben.

5.  Ik ben reuzefan van bijvoeglijke naamwoorden.

6. Mijn totem in de scouts was creatieve coati.

7. Ik dacht dat als men vroeger zei over iets 'het is van de camion gevallen' dat dat ook effectief van een camion viel en dat diegene die er toevallig bij stonden of reden ontzettend veel geluk hadden.



Et voila, nu nog mijn 5 nominaties:

1. Lilith of Kelly Deriemaeker van Tales from the Crib want haar boek heeft me over de streep getrokken om mijn blog te beginnen.

2. Mama van vijf: omdat ik alleen maar respect kan hebben voor zo'n creatieve bloggende dame met (zoals de naam van haar blog al doet vermoeden) vijf kinderen!

3. The Needle of choise omdat deze dame de eerste voor mij onbekende blogster was die een reactie naliet op een postje van me.  Ik voelde me direct als een koning te rijk!

4. Sheena van Sheena blogt omdat ze een leuke blog heeft en omdat onze zoontjes ongeveer even oud zijn!

5. Le jardin de Juliette omdat ik zo ontzettend van ben van haar zwart wit thema!


2 opmerkingen:

  1. Haha, mede tomaten-lover-bijvoeglijk-naamwoorden-fan-army-wife-blogster groet U!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor de nominatie!! Ik voel mij vereerd :-) Ik zal er ook eens werk van maken van die award ... alleen eerst eens goed nadenken over die 7 weetjes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen