vrijdag 28 november 2014

Een pamperzakje.

Manlief kwam vandaag thuis met een bosje rode roosjes en vroeg daarna schoorvoetend:  "Zou je nog snel iets willen maken voor de babyborrel van Naomi zondag?"

Zelf vertrek ik morgen op vrijgezellenweekend (woop woop) dus meneer Wobie gaat alleen met de boys en een zelfgemaakt kleinigheidje. Maar dat impliceerde natuurlijk ook dat ik enkel nu eventjes tijd had om in mijn boemvolle stoffenkast te duiken en een petieterig maar leuk projectje te kiezen.

Ik koos voor een pamperzakje a la Mme Zsazsa, haar duidelijke handleiding vind je hier.  Daar ik zelf enkel stoere kiddos heb kon ik eindelijk eens één van mijn prachtige roze meisjesstofjes verwerken.  Stofjes en bias aan elkaar gestikt, kamsnaps er aan gehangen en haar naampje er op geflockt et voila, het pamperzaktje voor Naomi est fini!

Voor de zekerheid heb ik het ook maar ingepakt, er een kaartje opgeplakt en het klaargezet.  Het enigste wat meneer Wobie zondag niet mag doen is het vergeten!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten