woensdag 4 februari 2015

Cirkelsjaaltje.

Otto-Jan zijn vorig sjaaltje was aan vervanging toe en ik moet dringend iets doen aan mijn toenemende hoop tricot dus dit was een handige match made in heaven.  Ik vond een leuk vossentricotje en dikke bruine fleece in mijn stash aka mijn overvolle stoffenkast.

Een cirkelsjaaltje is niet veel werk en zeker niet moeilijk.  Voorlopig ben ik grote fan van zo'n miniprojectjes want zo raakt er toch iets af van mijn ellenlange to do lijstjes die door mijn warrig hoofd spoken.  Misschien moet ik ze ook maar eens neerpennen en een planning maken kan wel makkelijk zijn. Dat idee zet ik bovenaan!

Dus het sjaaltje: hoofdje meten (50 cm), stofjes knippen (2 x 45cmx20cm), stikken langs de lange zijden, de cirkel toe maken (deels met de naaimachine, deels met de hand) et voila, zo krijg je een peuter met een warme nekje.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten