donderdag 29 januari 2015

Snotvodjes.

Tjah, snottebellen, ze zijn hier sterk vertegenwoordigd.  Met hopen troepen ze samen aan de neusjes van m'n bolletjes.  Onherroepelijk verplaatsen ze zich vlotjes van die kleine neusjes naar hun wangen, mijn kleren, hun mouwen en naar hun favoriete knuffels.  Ik ben gewapend met tissues, keukenrol en toiletpapier.  Maar hun neusjes zijn niet zo'n fan van al die papiertjes... Zakdoeken heb ik niet in huis maar wel stof, veel stof en semi-oude handdoeken.  Dat leek me een perfecte combinatie om snotvodjes te maken en ondertussen doe ik ook een beetje aan restjesverwerking, ideaal dus!

Ik maakte een mal, dat klinkt beter dan ik knipte een kartonnetje van 19 op 16,5cm. Ik tekende die over op mn katoentjes en op mn handdoek, knipte alles uit en daarna liet ik de overlocker het werk doen.







Aha snottebellen, i will get you!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten