woensdag 1 juli 2015

Baby Jeanne!

Hupla, er werd weer een nieuwe wereldburger geboren, een klein babymeisje.

Vrijdagavond kreeg manlief een berichtje van zijn collega: Jeanne is geboren!  Zijn reactie was: 'oh, wil je zo een zelfgemaakt dekentje met haar naam op maken?' en  'Gaan we morgen of overmorgen langs in het ziekenhuis?'.  Over een klein beetje tijdsdruk gesproken...

 Ik schoot in gang, zocht en kocht een leuk stofje bij Hotstof alsook dikke rode paspel dat ik ook al eens hier gebruikte.  Heerlijk zacht fleece en het juiste kleur flockfolie had ik nog thuis liggen dus ik kon aan het echte werk beginnen.  Stof knippen, paspel spelden, stikken, fleece spelden, stikken, keren en nog het keergaatje stikken en hupsakidee, Jeanne haar dekentje was op tijd klaar voor het babybezoekje!

Zo, eens het weer wat afkoelt kan Jeanneke heerlijk soezen onder haar lekker zacht dekentje!





Katoen + paspel: Hotstof
Rode flockfolie: Feeërieke
Fleece: Carrefour

3 opmerkingen:

  1. heel mooi! ik vind het een geweldige kleurencombi.
    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En het wordt elke dag gebruikt in de wandelwagen, van het autostoeltje naar de maxicosi, van binnen naar buiten, in haar parkje,...
    Fantastische blog zeg en zo'n leuke spulletjes en ideetjes!!!!
    Groetjes Julie (de mama van Jeanne) :)

    BeantwoordenVerwijderen