zaterdag 22 april 2017

Silhouette blogtour: party hardy!

Misschien zag je het al passeren, misschien niet. Wel, er is weer een plezierige silhouette blogtour aan de gang, woop woop! En dit keer is het niet zomaar een blogtour, nee hoor, het is er eentje waarmee jij een leuke prijs kan winnen.  (Als je direct wil weten hoe je kan meedoen, scroll dan stante pede door naar beneden). 

De blogtour is er eentje in teken van feest. Elke reden is goed om een feestje te bouwen en elke feestje is een reden om slingers op te hangen, toch?  Om volledig met het seizoen te matchen maakte ik een slinger van plezierige groene blaadjes en kleurrijke vogels.  Instant feestgevoel me dunkt!


De cameo deed wat hij moest doen, hij sneed betrekkelijk feilloos een hoopje vogels en wat blaadjes uit verschillende soorten dik papier.  (Lang leve de Hema en de Action voor hun serieus arsenaal aan kleurtjes.)



 Hupla, de blaadjes hing ik aan wat touw.  Toen ik de blaadjes uitsneed was mijn eindresultaat nog niet geheel duidelijk.  Vaak ontspruit er een ideetje maar duurt het even voor het helemaal vorm krijg.  Vandaar dat ik dus sommige blaadjes met mijn perforator nog een gaatje moest geven...  Woepsie.


Daarna was het coldfoilpimptijd.  Coldfoil is een soort glinsterende folie die reageert op lijm.  Dus, je tekent of schrijft een beetje met een lijmstift, legt het folietje er over, drukt het wat aan en trekt het er af en je krijgt een glinsterende vogel.  Zo verander je dus een doordeweekse gekleurde papieren vogel is een echte partybird, woop woop, party hardy! 




 Hupla, slinger ophangen, vogels aan de muur bevestigen met dubbelzijdige tape en het lentefeestje kan beginnen! 


Papier: Hema en Action
Coldfoil & lijmstift: Feeërieke
Juta touw: Atelier Veritas
snijbestandje: klik hier

Laat je inspireren door alle feestberichtjes van de andere bloggers en creëer zelf een feestje om u tegen te zeggen!
En dan nu de prijs...Je kan een Feeërieke-waardebon van 50 euro winnen, alrighty! 
Wil jij je kans wagen?
  1. Like onze pagina’s: Yjonis – Biezonder – Miss Wobie – Spoetniksels – Vnila – La vie de Sofie – Biebie – Feeërieke
  2. Deel het wedstrijdbericht openbaar (zie de facebookgroep Silhouettebloggers België.)
  3. Like het wedstrijdbericht zodat we zien dat je deelneemt.

3 opmerkingen:

  1. Wow hoe cool is dat?! Zalig! Ga ik me ook eens aanschaffen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een heerlijk vrolijke slinger! Hopelijk vrolijkt hij niet alleen feestjes maar ook regendagen op!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, ik zag die tour nog niet! Net nu ik mijn cameo begin te leren kennen: perfect!

    BeantwoordenVerwijderen