woensdag 20 juni 2018

Meloen op de BBQ.

Twee jaar geleden zwierde ik een watermeloen op de barbecue, lekker met een slaatje van feta, pijnboompitjes en euhm, blaadjes sla... Deze avond zwierden we een gewone meloen op de grill, een cavallion om precies te zijn.  Op zoek naar wat leuke alternatieve BBQreceptjes kwam ik dit slaatje op de site van de Colruyt tegen.

Het receptje is even simpel als de watermeloen op de BBQ.  Gewoon in stukjes snijden, even grillen (op de BBQ of in een grillpan), slaatje maken en klaar.  Hier gebruikte ik gemengde sla, parmaham, mozzarella en radijsjes.  Als dressing gebruikte ik groene pesto met wat extra olijfolie.

Ideaal om als voorgerechtje te maken bij een fancy barbecue of zomaar als lekker slaatje.  Smullen verzekerd. 







1 opmerking:

  1. Manon Vanderkerke20 juni 2018 om 21:59

    Dat ziet er lekker uit! Moet ik eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen