donderdag 11 januari 2018

Goeie voornemens + give away!

Het is weer januari, een nieuw jaar, een nieuwe start, het ideale moment om weer goeie voornemens te maken. 

Ik was gestart met een hele hoop goeie voornemens:
1. Meer achter mijn naaimachine kruipen en kleren maken voor de jongens en mezelf;
2. Meer lezen;
3. Me verdiepen in de adobe programma's;
4. Meer koken en receptjes delen;
5. Actiever bloggen voor Bernina;
6. Meer activiteiten met de kindjes doen;
7. Leren mooi handletteren;
8.  ...

En toen was ik gestopt.  Gestopt met denken dat alle 'meer meer meer' voornemens goeie voornemens zijn.  Mijn potje energie loopt niet over, nu niet en met zo veel druk om meer te willen al helemaal niet...  Maar kan je tevreden zijn met minder? Of met een status quo?  Met gewoon gewoon zonder meer?

Minder... minder dan wat? Dan 4 maanden alleen voor de kinderen zorgen, minder dan een boek schrijven, minder dan kruipen uit een diep dal, minder dan 38 blogposts schrijven, minder dan een nieuwe uitdaging aangaan en in een nieuwe branche gaan werken, minder dan gewoon?  Als ik alles op een rijtje zet moet ik misschien niet meer willen maar blij zijn met wat is.  En misschien ook verdomd trots zijn! Ik deed van alles in 2017 en ik zal, zonder onnodige druk ook van alles doen in 2018.  Dus mijn enigste echte voornemen voor dit jaar is niet te veel willen en genieten van wat is, voila!

Dus voor wie het nog niet wist; ik schreef (nog) een boek samen met haar.  Een hoop nieuwe cameoideeën, een beetje deadlinestress, signeren op de boekenbeurs, surrealistisch je eigen boek zien liggen in de boekhandel, ... Dolle pret hoor, auteur zijn!  En om die dolle pret wat te delen geef ik een exemplaartje weg, hupla, deel de vreugde, deel wat is en geniet er van! 

Wat moet je doen? 
Gewoon een reactie achterlaten en dan kiest een onschuldige hand de winnaar!  De winnaar wordt volgende week bekend gemaakt op de Facebookpagina, spannend!









38 opmerkingen:

  1. heel benieuwd naar de nieuwe ideeën in het boek! Pimpen maakt het verschil!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een status quo is ook al heel wat!! Proficiat met je boek! Wel, ik heb nog wel een voorloper van de cameo, een dinssaurusje tegenover de nieuwe cameo, maar kom, hij doet het nog prima! Je boek wil ik dus wel winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niet te veel willen en genieten van wat is! Heel mooi gezegd, daar ga ik ook voor in dit nieuwe jaar. Erg benieuwd naar je boek, dat wil ik dus heel graag winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga ervoor! Als ik het boek win, dan heb ik eindelijk het perfecte excuus om mijn man te overtuigen van de absolute noodzaak aan zo’n cameo! 😎

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat is pas een goed voornemen! want je hebt overschot van gelijk! ik wens je een heel fijn 'gewoon' nieuw jaar toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb deze week weer een uur zitten neuzen in de webshop van Feeërieke. Ik doe dus graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Idd, niet te veel voornemens maken... ik doe dat ook niet. En nog een hoera voor je nieuwe boek! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit boek heb ik helaas niet gekregen met kerstmis ;-) en staat nog hoog op mijn verlanglijstje dus ik waag graag mijn kans.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat met het boek - en meer of minder - vooral doen waar je je goed bij voelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Elke keer lees ik je blog. Ik kan alleen maar zeggen dat ik je een straffe madam vind! Je doet het toch maar! Chapeau!!
    Dikke proficiat met je boek! Het eerste boek heb ik met veel enthousiasme gelezen en veel dingen uit geprobeerd. Het zou leuk zijn om het tweede boek ook te verslinden. Al veel goede dingen van gehoord!
    go for it! Nog een boek volgend jaar? ;-)
    Nu ja... graag een lotje dus voor je give away ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo grappig. Ik was het me bij het maken van mijn voornemens ook aan het afvragen wat kan ik minderen. Het werd minder 'kreften'. Haha.
    P.S. het boek heb ik al. Al wil ik wel een handtekening ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben benieuwd naar het boek, spulletjes pimpen is altijd leuk. Wat een wijze voornemens, je mag inderdaad trots zijn op wat je al allemaal bereikt hebt, doe zo verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Proficiat met je boek! Ik waag ook graag mijn kans :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat is inderdaad een goeie ingesteldheid. Geen voornemens, gewoon nemen wat komt en het beste maken van elke dag. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk om de trots van je berichtje af te lezen, ik ben heel benieuwd naar je boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een fantastisch voornemen (en ik had al zo veel bewondering voor wat er in 2017 allemaal op je bord lag)!
    En ik wil graag boek nummer 2 naast boek nummer 1 op de plank hebben. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. mijn goede voornemen: meer met de cameo doen. daarbij komt dit boek zeker van pas

    BeantwoordenVerwijderen
  19. toffe madam ben je ! en ja, ik waag mn kans...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ooh... ik zie het nu pas. Ik wil graag mijn kans wagen!
    Enne, over die voornemens: beslis zelf over de druk(te) en vergeet vooral niet om van het nu te genieten! Elke dag die voorbij is, komt niet meer terug!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ben erg benieuwd naar dit boek. Dus wil hem graag winnen, wie niet waagt....

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super goed voornemen van je, ik sluit me daar graag bij aan! Jullie boek heb ik al, weer een bron van inspiratie en een schat aan interessante informatie, ik waag dan ook graag mijn kans voor een exemplaar dat ik cadeau kan geven aan mijn lieve vriendin Wien, het is haar gegund!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. super nieuwsgierig naar nieuwe ideeën, krijgen we er ook tijd bij whahaha 😂😂😂

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Less is more, zeggen ze altijd. Minder doen is niet altijd evident. Toch, geniet van wat 2018 je brengen zal. Of het nu meer of minder is, het wordt vast een heel fijn jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ben erg benieuwd naar dit boek. Staat al heellang op mijn lijstje. doe heel graag een poging.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zou heel graag een kansje maken op het boek super

      Verwijderen
  26. ik doe heel graag mee je eerste boek ligt hier naast me op mijn buro en word veel bekeken :D dus heel graag ook nummer 2

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel graag zou ik het boek Pimp it More winnen! Heb een Cameo 3 gekocht bij Feeërieke en ben er helemaal weg van! Wat is het leuk om gepersonaliseerde dingen te maken! Zou heel leuk zijn om aan de slag te gaan met de leuke creaties die in het boek staan :) #lovecameo

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oh, ik zou ook graag een kansje maken. Ik heb mijn snijmachine de afgelopen maanden al meer gebruikt dan in de jaren er voor. Goede voornemens hoef ik dus niet meer te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Altijd leuk om dit te winnen. Ik ben zelf nog maar 3 maanden bezig en het is dus wel handig die extra tips en trics. �� Ik heb mij voorgenomen om dit jaar een beetje meer tijd voor mezelf te maken en dingen te doen die ik graag doe en dat is creatief bezig zijn en zeker nu ik sinds enkele maanden mijn plotmachine heb. ��

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuk leuk! Deel 1 al in huis dus ben benieuwd :D

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Tamara van den Hoven17 januari 2018 om 17:16

    Heel nieuwsgierig naar wat er allemaal te ontdekken valt in dit mooie boek. Altijd leuk om weer nieuwe dingen te ontdekken♡

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Altijd leuk om dit te winnen. Ik ben zelf nog maar 3 maanden bezig en het is dus wel handig die extra tips en trics. �� Ik heb mij voorgenomen om dit jaar een beetje meer tijd voor mezelf te maken en dingen te doen die ik graag doe en dat is creatief bezig zijn en zeker nu ik sinds enkele maanden mijn plotmachine heb. ��

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Lijkt me een heel leuk boek om nog wat extra tips en tricks te leren! En wat inspiratie op te doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Een herkenbare post. Veel hobby's en interesses hebben, veel willen proberen of kunnen of doen... in combinatie met werk en gezin is niet altijd een verrijking. Dus ook ik heb me voorgenomen om mezelf minder op te leggen en méér te proberen genieten van wat wel kan!
    En daarnaast... het nieuwe boek winnen, zou extra genieten zijn... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Oh, dat zou leuk zijn om te winnen. Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen