zondag 21 mei 2017

Kleine Céleste.

Ik ben dol op geboortekaartjes, kaartjes die met een persoonlijke toets, nieuwe kleine wereldburgertjes bekend maken.  Diversiteit alom, je hebt grappige, strakke,  standaard-, hartverwarmende of speelse kaartjes.  Alle kaartjes die hier toekomen gaan, na een tijdje uitgestald te zijn, in een doos.   Heerlijk vind ik het om in mijn collectie te snuisteren!

Toen het kaartje van het ontzettend koddige instagrambaby'tje van Lies in de bus viel was ik grote fan.  Het is het ideaal kaartje om er cameogewijs een gepersonaliseerd cadeautje van te maken, woop woop!

Om de afbeelding van het kaartje in de Silhouette Studio te krijgen maak ik een foto met mijn gsm.  Je kan ook het kaartje inscannen maar ik vind een foto makkelijker, want mijn gsm heb ik meer bij de hand dan mijn scanner... 


Daarna laad je de foto in je Silhouette Studio, klik je op de traceerknop en selecteer je het traceergebied.  Hupsa, traceren die handel en je bent zo goed als klaar.  Spiegel je bestandje en snij het daarna uit flex of flockfolie.


Pel alle overtollige flex (in dit geval) weg.


Pers je T-shirtje eens voor en leg daarna je flex op je T-shirt.  Pers je afbeelding er op.  Pel de drager van de cactusjes en de naam en pers nog eens na zodat het er zeker goed blijft op hangen.



Ik had nog wat stekelachtige plantjes over dus perste ik ze op een boekje.  Voila klaar, binnenkort in Céleste haar brievenbus: een gepersonaliseerd cadeautje! 


 zwarte flex: Feeërieke 
boekje: Hema

5 opmerkingen:

  1. Heel leuk gedaan! Daar zullen ze vast blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Perfect! Ik moet nog wat bij leren wat de threshold betreft enz maar beetje bij beetje lukt het ..ik leer nog elke keer bij ...bedankt voor de duidelijke foto's hoe je iets van bvb een geboortekaartje maakt .Groeten ,Martine

    BeantwoordenVerwijderen