zondag 8 mei 2016

Inkalilylove.

Soms zijn er van die stofjes waar ik instant verliefd op word, stofjes waarvan je hart sneller gaat slaan!  Wel, een wit stofje met zeemeerminnen, bootjes, vissen en andere zeetafereeltjes van Inkalily hadden dat effect op me toen ik het zag staan in een uitverkoop bij Kersenpitje.

Het stofje lag thuis te wachten op een ideaal projectje.  Het paste niet bij mijn jongens dus ik kon er iemand anders mee plezieren.  Op een van de vele koffiedates met de buurvrouw liet ze vallen dat haar jongste dochter nog geen outfit had voor haar lentefeest. Voila, meer was er niet nodig, het buurmeisje kreeg een inkalily kleedje!  Ik maakte weer een tinny kleedje maar dit keer zonder kraagje en met een tulerokje onder.  Voor de foto's trokken we naar het kasteel van Tilleghembos, waar ze als een prinses kon rondzwieren in haar jurkje.  Zie ze eens stralen!








Oke, en als kers op de taart maakte ik nog voor op het feest zelf een tule diadeempje.  Echte prinsessen dragen kroontjes, tiara's en sluiers, uiteraard...


En dan nog wat tromgeroffel want er moet nog een winnaar bekend gemaakt worden.  Wie o wie won het heerlijk Tinnypatroontje van Straight Grain?

Meer tromgeroffel, prrrrrrrr poef, Petite Bout de Chou, jij wint het patroontje, yihaaaa!

Stuur je een mailtje naar misswobie@gmail.com? Dan kan ik ervoor zorgen dat het patroontje tot bij jou komt!

4 opmerkingen: