zondag 17 april 2016

Een Bambiblauw pareltje!

Oh, elke keer als Bambiblauw een nieuwe stoffencollectie op de markt brengt spring ik een gat in de lucht (beter dan lucht in je gat *misschien moet ik niet alles typen wat ik denk*).  Voor hun allernieuwste pareltjes werkten ze samen met Eva Mouton, een plezierige freelance illustratrice uit Gent.  Ze maakte vier heerlijk mooie stofjes; een witje met zwarte paardjes, een blauwtje met koddige cactussen, eentje in munt met wippende konijntjes en nog een roodje met leuke flamingo's.

Ik ging aan de slag met een metertje grappige witte paardjesstof.  Het is een zachte zomersweaterstof, ideaal voor een (sport)tenuetje voor de jongste telg.  Hopla, er rolde een leathersweater en een mini hudson pants van onder mijn naaimachine.  Extreem koddig als Billie de twee samen draagt en ook leuk apart me dunkt!








Paardjesstof: Bamiblauw
Punta di Roma oker: Allotte 
Patroon truitje: Leathersweater - La Maison Victor
Patroontje broek: Mini Hudson Pants - True Bias

Met wat geluk kan jij een metertje winnen.  Klik hier voor meer info, woop woop!


6 opmerkingen:

  1. Jongens toch, dat ventje is toch echt om op te eten he! *smelt*
    Zo'n schoon tenuetje, ik ben fan! :)
    Hahahahaha, het hart op de tong; daar is niets mis mee! Olééé voor dat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig! Zowel stoer als koddig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik reageer bijna nooit maar nu kan ik het niet laten. Wat een heerlijk ventje. En wat een prachtig pakje. Knap gemaakt! En nogmaals, het knulletje is om op te eten :) (onze jongste is ook van juli 2014 en ook zo'n lekkere stevige dreumes :)). Je blog volg ik met veel plezier. Zo herkenbaar en echt fijn om te lezen. Dus dankjewel daarvoor!
    Groeten van Corine (uit Nederland)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag deze al op IG, bloksgewijs sta ik 'een beetje' achter :-). Echt super knap!

    BeantwoordenVerwijderen