woensdag 27 april 2016

Origami muursticker.

Yep, alweer origami, na de glaasjes was mijn origamiliefde nog niet helemaal bekoeld dus zocht ik nog een projectje waar geplooide diertjes in kwijt kon.  Na wat pinteresten en ideetjes verzamelen was ik er uit: een muursticker met orgamivogels!  


Hup, ik bestelde mosterdgele vinyl bij m'n favoriete Cameoshop en sneed er leuke gevleugelde figuren uit.  Daarna pelde ik de overtollige vinyl weg, bracht transferpapier aan en plakte de vogels op de muur.  Zolang de zon het vertikt om buiten te schijnen die ik er alles aan om het binnen fleurig te maken.  Een deel vrolijke gele vogels op de muur doen al hun werk me dunkt! 





Zelfs Platvoetje vond het oké.  

Voor diegene die ongeduldig aan het wachten zijn op het Cameoboek, nog eventjes volhouden. De uitgeverij heeft wat vertraging opgelopen... Maar niet getreurd, we zagen gisteren een preview en het is het wachten wel waard.  Een boek boordevol leuke diyprojecten en een heel uitgebreide uitleg over de Cameo Silhouette en het softwareprogramma, woehoew!

7 opmerkingen:

  1. Keitof! Dat van dat transferpapier versta ik nog niet helemaal, maar oit zoek ik eens op hoe je dat precies doet met vinyl!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook gek op origami-figuren én okergeel! Ik ben alvast benieuwd naar het boek want wil me al langer in de werking van de Cameo verdiepen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er prachtig uit, zeg! En het lospeuteren lijkt mij een heerlijk werkje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, dat is geweldig! Zowel je glaasjes als deze pin ik meteen!

    BeantwoordenVerwijderen