woensdag 16 maart 2016

Paasroze lentekriebels.

Die zon van de afgelopen dagen zorgt direct voor een potje instant energie.  Heerlijk, een klein potje energie die ik gebruikte om wat bloemetjes in huis te halen.  Vorig jaar haalde ik ook de lente in huis met gepimpte bloempotjes.  Ik ging naar de Action achter roze bloempotjes en witte konijntjes.  De konijntjes spoot ik in hetzelfde kleur als de potten.  Hupla, een instant matching paastafereel!


Voor 2 bloempotjes sneed ik tekstjes uit mat gouden vinyl met mijn allerliefste maatje de cameo.  Ik pelde de overtollige vinyl weg, plakte er transferfolie op en plakte de sticker op de bloempotjes. Hup, 2 gepimpte potjes, check. 



Voor het derde potje sneed ik uit dubbelzijdig plakpapier 'Shine'.  Na het snijden is het gewoon een kwestie van plakken en beglitteren.  Dus het derde potje: check!




Ook de konijntjes kregen nog wat extra sparkle.  Ik deed wat lijm in hun oren en strooide er wat gouden glitters in.  Voila, gepimpte bloempotjes en konijntjes: check!

Lentekriebeltjes en instant happiness geeft het me, die gepimpte potjes en konijntjes! Laat de lente maar komen, ik verlang al.


Bloempotten en konijnen: Action
Planten: Aveve
Vinyl en dubbelzijdig plakpapier: Feeerieke

O ja, nog even wat winnaars bekend maken.  Joke van the needle of choice wint een exemplaartje van 'Make it yours, pimp it' en 'Meester Wim' wint een Bites of Lovebox! Sturen jullie een mailtje naar misswobie@gmail.com?  

10 opmerkingen:

  1. Moh hoooooowwwww zóóó cool!! Deze ga ik gewoon 'Pinterest-en' ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe tof gedaan zeg!Van waar komt die glitter?Ik heb hier ook nog wel wat potjes staan die gepimpt mogen worden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die glitters komen van de kerstcollectie van de Stock Vermeersch in Brugge :) Maar ik heb ook al blinkers gezien in de Action in verschillende kleurtjes of hele fijne bij Feeerieke van Silhouette zelf!

      Verwijderen
  3. Heel leuk! Die roze konijntjes zijn zo schattig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je hebt toch altijd van die leuke ideetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt zalig, vooral die met het messy hair. Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zit ik hier lekker te genieten van die gouden oortjes van de konijntjes, val ik bijna van mijn stoel omdat ik zie dat ik je mega-fantastische-super-geweldige boek heb gewonnen! Mailtje komt eraan! Woop woop!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, keitof idee ! Ga ik zeker eens uittesten.

    BeantwoordenVerwijderen