donderdag 7 december 2017

Een tropische kerstoutfit.

Bij een kerstoutfit denk ik spontaan aan gezellige kersttruien met foute prints, wat bling bling, een rendierdiadeem en een hoop rood en wit.  Zoals de titel al doet vermoeden maakte ik eens iets anders, namelijk een tropische kerstoutfit.  Kerst; gezellig tafelen met de familie, versierde kerstbomen en een knisperende houtkachel.  Vooral dat laatste zorgde voor de keuze van een plezierige korte jumpsuit.

Bambiblauw bracht wederom een fantastisch leuke collectie op de markt, namelijk de BOT 3.  Een collectie french terry met 4 prints: cactussen, zwarte marmer, groene bladeren en wit met zwarte spikkels.  Ik ging aan de slag met de groene bladeren, ideaal voor een tropische jumpsuit, wright? 

Ik vond niet direct een passend patroontje dus flanste ik wat in elkaar.  Als onderstuk gebruikte ik de golda short van La Maison Victor maar ik liet de bovenband achterwege.  En als bovenstuk gebruikte ik hetzelfde als bij mijn comfydress, maar dan met een wijde boothals.  Door de wijde hals hoefde ik er geen rits in te steken.  Halleluja daarvoor want ik ben nog steeds geen grote held op vlak van ritsen naaien.    Hup, daarna moest ik gewoon nog die twee stukken aan elkaar naaien en klaar!  Ik ben ready for kerst; een aperitieven met cadeautjes, eten tot je ontploft en eventueel een danspasje in de living.  Ho ho ho!








Stof: BOT 3 - Bambiblauw

11 opmerkingen:

  1. Wauw zo leuk! Staat je geweldig! En hoe geraak jij in en uit dat ding vraag ik me af 😉?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een beetje zoals een slang die vervelt, haha.
      De hals is wijd genoeg voor het betrekkelijk vlotjes aan en uit te doen 😅

      Verwijderen
  2. Toch krijg ik kou rillingen van iemand in een korte broek te zien bij dit weer, maar met uw benen moet dat zekers kunnen. Geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het kerstfeestje is dit jaar bij ons, dus ik zal zelfs niet over straat moeten! Hoera daarvoor 😁

      Verwijderen
  3. Als zomerse outfit vind ik hem heerlijk, als kerstoutfit wat té out-of-the-box voor mij. Gelukkig groeien dames niet en kan dit een year round klassieker worden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vermoed dat ik het iets meer zal dragen in de zomer 😂 Het zal naar alle waarschijnlijkheid na kerst in de kast belanden tot het lekker warm is buiten 🙌🏻

      Verwijderen
  4. als vent vind ik da je fantastisch combineert met de achtergrond :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, Francis hierboven heeft helemaal gelijk. Fan-tas-tische outfit, echt geweldig mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I think this is one of the most significant information for me.
    And i’m glad reading your article.
    But should remark on some general things, the web site style is perfect,
    the articles is really great : D. Good job…
    บอลพรุ่งนี้

    BeantwoordenVerwijderen