donderdag 7 februari 2019

Een beetje rosé is oké!

Het is geen staatsgeheim dat ik fan ben van rosé.  Niet alleen in een glas maar ook op stof.  Euforie alom toen ik te horen kreeg dat About Blue Fabrics een nieuwe collectie op de markt brengt: 'Blend it'.  Want  één van de vier nieuwe french terry stofjes is er eentje met een blinkend roséprintje, de backslash genaamd.  Instant crush!

Ik haalde nog eens het Lora patroontje van La Maison Victor boven die ik al eens hier maakte.  De mouwtjes in de originele versie zijn drie kwart, maar in deze versie maakte ik ze lang.  Aangenamer dragen als het zo frisjes is buiten...  Voor de rest deed ik geen aanpassingen.

Het is altijd zo plezierig om een nieuw maaksel van onder de naaimachine te zien rollen.  Het patroon overtekenen en de stof knippen zijn niet mijn favoriete onderdelen, het in elkaar steken daarentegen, daar word ik gelukkig van.  Beetje therapeutisch is het zelfs, even die gedachtenmolen uitzetten, en concentreren op een mooi stofje en de naaimachine.  En nadien dolenthousiast zijn over het resultaat is ook altijd mooi meegenomen. 

Voila, vanaf nu heb ik een jurkje die perfect past bij een glaasje rosé, hoera! 









Patroon: Lora dress - La Maison Victor

9 opmerkingen:

  1. Waw, ik ben ook hevig fan van jouw rosé jurk! Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh superleuk stofje seg! Dat is echt een partydress!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super! Wat een mooie jurk en leuke stofje! Leuk geschreven blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een pareltje! Ik denk dat die rosé vanaf nu nog eens zoveel beter smaakt ;-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen