woensdag 17 mei 2017

Koddig kussen!

* Een dikke dank je wel aan alle lieve berichtjes op de blog, via facebook en andere kanalen op mijn berichtje van vorige keer.  Het doet deugd te weten dat ik misschien toch niet zo alleen zal zijn als ik in eerste instantie dacht. *

Hup, en nu over iets anders!  Dus, Ik ben altijd dolenthousiast als ik mailtjes krijg om dingen te testen zoals patroontjes.  Ik kreeg er eentje om een Engels patroontje van Jo Handmade Design te proberen.  Giovanna, de dame achter Jo Handmade Design, maakt allemaal plezierige dingetjes om je huis mee op te fleuren zoals een big hot air balloon, een flying rabbit, een drum pouf en nog 12 andere grappige projecten.   Al die leuke dingen zitten gebundeld in het boek 'My Handmade World'.

Het boek is in presale te koop tot 20 mei dus haastje repje naar hier als je hem wilt bestellen.  Je kan hem zelfs in combinatie met 'Sew Snappy', de Engelstalige versie van 'Zo geknipt!' kopen, als dat niet plezierig is.

Ik mocht aan de slag met een kussen in de vorm van een egel.  De 'Hedgehog pillow' is een project die betrekkelijk snel in elkaar zit.  Ik gebruikte wat stoffen uit mijn voorraad: een kringloopvondstje en een muntkleurig katoentje met witte driehoekjes.  Ik vermoed dat er wel nog af en toe zo'n koddige egel van onder mijn machine zal rollen.  

Geef toe, hij is toch om op te eten he? 





Patroon: Hedgehog pillow - Jo Handmade Design

4 opmerkingen: