donderdag 30 oktober 2014

Een knuffelmonster voor Willempje!

Willem, metekindje nummer 2 werd enkele weken terug 3 en dat wordt gevierd en wel nu zondag. Niets is leuker dan een zelfgemaakt cadeautje te kunnen geven. Dus na wat opzoekingswerk op Pinterest besloot ik een knuffelmonster te maken.

Ik dook in mijn stoffenkast en haalde er alle stukjes fleece boven.  Daarna tekende ik het monster op een stukje krantenpapier. Et voila, nu enkel nog het uitknippen, naaien en vullen...





Patroontje: zelf getekend
Fleece: Verkempinck + dekentjes kruidvat

Willempje, hopelijk ben je er blij mee!

Nu nog een manier vinden om zijn cadeautje zero waste in te pakken daar z'n mama met sociaal experiment begonnen is om zo weinig mogelijk afval te produceren.  Je kan er meer over lezen op haar blog. Hmmm, misschien in wat krantenpapier zonder plakkers, of een herbruikbaar tasje, of mssn gewoon zo geven? Ik zie wel nog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten